‎

Dopravné stavby

Dopravné stavby zahŕňajú inžinierske stavby na dopravných komunikáciách ako sú napríklad mosty, oporné múry či tunely. Slúžia na prekonávanie prekážok a vytvárajú nové komunikácie, ktoré zabezpečujú lepší kontakt medzi ľuďmi. Architektonické prevedenie ich spravidla nenásilne včleňuje do okolitej prírody alebo obývaného územia.

Pomocou moderných stavebných metód je možné realizovať rozličné tvary podperných konštrukcií a povrchov, a to všetko v plánovanom časovom harmonograme zohľadňujúc hospodárnosť, bezpečnosť a trvácnosť

PERI projekt

Dopravné stavby PERI projekty

SO244 a SO248 na diaľnici D3 Svrčinovec - Skalité - Objekt SO244 pozostáva z 8 pilierov, pričom najnižší meria 7,6 m a najvyšší 76,20 m.
SO 206 - most Prešov
Tento mostný objekt sa nachádza v
nitrianskom kraji medzi mestami
Komárom – Komárno. Celková dĺžka
mosta je 600 m.
Estakáda 201-10, Dolný Hričov - Podperná konštrukcia Rosett bola prispôsobená podmienkam pod stavbou.
Železničná stanica „Porta del Sud“, Naples Afragola, Taliansko
Hydraulické zariadenie
Terminál Midfield, Abu Dhabi, Spojené arabské emiráty - viac ako 1 000 m³ betónu každý deň
retí most cez Bospor - najvyššie betónové piliere mosta na svete
Stanica Capitol Hill, Seattle, USA - debniaci vozík VARIOKIT zabezpečil rýchly postup betonáže.
Diaľničný most Kičevo-Podvis
Most ponad Dunajec - presun VARIOKIT v priebehu 2 hodín
Most na S 35 cez Mur, Frohnleiten, Rakúsko - VARIOKIT vysokoúnosný priehradový nosník VRB
Najvyššia možná kvalita pohľadového betónu
Most Harpe Bru, Sør-Fron, Nórsko – 130 cm vysoké priečne rebrá
Most cez plavebnú komoru Lanaye, Belgicko - zaťaženie prenášané do vonkajších mostných pilierov
Most cez Chachenku - rozdielna dĺžka záberov v pravidelnom 10-dňovom cykle
Diaľničný most V12 cez rieku Rio Sordo, Vila Real, Portugalsko - podperná konštrukcia VARIOKIT bola jedným z hlavných prvkov
Diaľničný most cez rieku Dráva, Osijek, Chorvátsko - kombinácia šplhavého systému CB a RCS